Rindu Masa Itu

Aku rindu
Saat dimana
Kamu masih ada di sekitarku
Dengan senyummu yang selalu mengawali hariku
Juga sikapmu yang sungguh sangat menyentuh hatiku

Aku rindu
Masa dimana
Kamu senang untuk berbagi kisah denganku
Semuanya terungkapkan
Tiada rahasia yang terpendam
Menjadikan hari-hari kita tenang
Seakan tiada masalah yang menghadang

Aku rindu
Ketika dirimu
Memandangku dengan tatapan yang sulit untuk terlupa
Menyapaku bersama seluruh kehangatan yang ada
Mengucap perpisahan seakan esok tak ada

Aku rindu, sungguh
Aku rindu
Masa itu
Waktu itu
Kesempatan itu

Jika saja semua dapat terulang kembali
Aku akan memohon padamu
Untuk tetap disisiku
Untuk selalu disampingku
Untuk bersama denganku
Untuk menemaniku hingga ujung waktu

11/8/14
00.38 WIB

2 thoughts on “Rindu Masa Itu

Leave a Reply

